kvällen i sej...

var alldeles, alldeles underbar! eller ja?!
hur som  hellst så vill jag nog börja med klagomål!
Jag har inte skrivit på väldigt länge.. inte en kommentar och bara åtta besökare.. vad är detta? mamma som alltid brukar kommentera!
-var är du?!


Kvällen då? Joo, först kom jag med bussen klockan 10 över fem.. sen kom Elina och mötte mej, stack på ica å köpte lite dricka å sen hem till mej för att snaska i oss taccos för första gången sen jag flytta, och d var jäääätttte gooott!=)
sen stack jag på busstation (igen) för att möta Emma, Lisa, Patrick, Mathilda och Torkel. (Elina skulle möta olov för att få datorn så vi möttes senare)
sen vidare på raj raj.. hade trevligt, men en viss person (inga namn nämnda) mådde inte så bra i slutet av kvällen.. sen for jag och Elina hem till Mikael (åström som ha heter, precis som far min) en kompis till henne, var inte där så värst länge, men vi fick då skjuts hem sen iaf.( d är ju huvudsaken, när d är så mörkt ute) nu sitter jag å chattar på apis.. liger på 8+ på mest aktiva (näst efter jonas då som ligger på 9)
naaajs!

lav lav..
ps... jag vill se mer kärlek i min blogg!

Kommentarer
Av: Lisan

Kärlek från mig yo, detta gör vi om! (L)

2007-11-11 @ 13:15:40
URL: http://lajjsaaa.blogg.se
Av: EmmA

detta gör vi defintivt om!
LÖÖÖV bejbi!

2007-11-11 @ 14:09:51
Av: Elaina

hehe de va rå kul måste göras fler gånger!

Hehe vet du hur stolt ja e just nu :)

2007-11-12 @ 00:15:55

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0