mamma <3

Nu har jag inte slrivit på ett taag.. men d gör väl knappas från eller till eftersom d så sällan är nån som läser min blogg.. eller? a just de ;)
Min dag har varit väldigt bra hittills.. min mamma kom hem från Ume, och henne har jag inte träffat på ca 2 veckor.. Jag kan nite påstå att jag har längtat jätte jätte mkt efter henne.. men d e klart att lite har man ju saknat henne :D
hon kom hit kring halv tre, tror jag.. sen Åkte vi till stigs konitori är fikade lite.. det var gott.. hade lngtat väldigt länge efter en ost och skinkmacka, och den var jättegoo :D
Igår var jag hos Elina.. det var trevligt, men jag var inte där så länge, men d är ju som sagt sällskapet som räknas =)

ikväll då?
jo då blire rep me bandet.. sen ska jag nog tjocka ner mej i soffan å kolla på..... mjuste.. karlaja cup :D jaaa.. gu så kul.. synd bara att Foppa inte ska vara med..
Men jag måste visa respekt åt Mathilda, om hon ska komma å hälsa på mej, eftersom hoon inte gillar hockey.. men d löser sej :D


smack så länge! =)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0