me like

snart börjar hockeyn=)karlaja cup yeey=)

vill tacka Emma och Lisa för att dom kommenterede.. dom är som så söta att det inte går å beskriva, inte bara för att dom kommenterade, dom är alltid söta=)

jag längtar verkligen jättemkt efter att få se skellefte AIK spela igen, d känns som om d var åratal sen, och d känns inte bra in mitt hjärta..
men på lördag, då jävlar äre hemmamatch.. skellefte aik möter dif (krossa som faaan!!)
det låter som om Lisa ska följa med dit också.. och d är en ett underbart ljud som låter, så detta ska nog gå bra=)

Jag är så pigg så pigg.. jag ska nog kanske fara ut å springa snart, eller iallafall gå! (få se hur det blir med det:P)

Kommentarer
Av: Emma Mckie

Men gullet, du är så söt själv! =)

2007-11-11 @ 18:52:30

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0