mmmys =)

Det känns som om jag fortfarande är nyvaken.. det ser nog förmodligen ut så också.. Jag har inte orkat stiga upp än, och jag har inte klätt mej än, även fast jag har vare vaken ett bra tag nu :D
Imorgon blir det APU på skellefteås/falmarks flygplats.. ser ändå fram emot det!
Lovet har varit så otroligt underbart, inte för att jag har gjort så mkt, men det är sknöt att få vila ut sej.

Igår så var jag då på hockey om nån undrar.. det var underbar stämmining! Att få dom på sittplats att skrika hejarramsor, gula Ballonger och långa gula band är gode mkt stämmning!

image64

Erik Forssell blev matchens lirare, och det förtjänar han så jävla mkt!
han gjorde två mål, dom två enda målen! Vi vann med 2-1 över Timrå!
Det är kul att Forssell får spela en så bra match! han har ju inte direkt visat så jättemkt av sej själv, och helt plötsligt igår så får han göra sAIK´s enda mål! Ett riktigt stort grattis till nr 20 Erik Forssell =)

image66
Andra Händelser igår på matchen var ju bland annat att Jimmie Ericsson hammnade i figth med timrås Sammy Lidström. Synd bara att Jimmie Ericsson Inte vet hur man använder knytnävarna.. Jimmie kan alltså inte slåss.. stackarn! Men hursomhellst Jimmie:
Starta aldrig ett slagsmål om du inte kan slåss, för då går det bara åt helvete!

Men det såg iallafall väldigt roligt ut, tycker jag! Ja, bedöm sj:



Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0