natten är mysig =D

God morgon!
 Eller egentligen så ska det vara godnatt för mej, det känns då iaf så.. Jag har inte sovit en enda timma inatt, inte ens en minut. Det är som perfekt eftersom det är första APU dagen idag, och jag vill verkligen fara! Jag vet att om det hade varit en riktig skoldag så hade jag legat kvar och försöka sova, och sen sova bort hela dagen, medans jag had vetat, i mitt undermedvetna, skulle det bli samma procedur dagen efter.
Jag vet verkligen inte vad det är för fel på mej, jag har haft mina sovproblem länge nu, men jag brukar ändå kunna sova iaf 3-4 timmar per natt.
Därikring 2 inatt var jag jättepigg och ville bara ringa till nån och babbla i flera timmar, men som tur är så tog jag mitt förnuft till fånga och sket i det, så istället så följde jag ett av råden jag fått; ta nåt att äta, så jag åt lite macka och sen kröp jag ner igen, blundade och trodde jag skulle kunna somna, men 1 och en halv timma senare så insåg jag att det inte var nån idé. Så jag gick och tog en snabb varm dusch (pappa har sagt att det kan hjälpa) gick och la mej, kollade lite på tv och kände lite trötthet smyga på igen, så jag stängde av tv:n och försökte igen. Denna gång låg jag längre, blundade och koncentrerade mej på ett svart hål som jag brukar se när jag blundar (ser när jag blundar?!) det brukar faktist få mej att somna. Men icke!
Så jag vände mej åt andra hållet (som också brukar hjälpa, jag är väldigt känslig för magnetfält eller vad det nu är)och kastade av mej täcket och på med filten. blundade och låssades som om jag var jätterik, jag vet! jag är världens tönt.. men ibland kan det också hjälpa.. men inte det!

så efter ettbra tag av försök till att somna så sket jag i det hela. Steg upp klockan sex och började plocka runt här istället. Och nu sitter jag här och försöker bli hög på kaffe, ska dricka upp ALLT så jag blir pigg och glad!

Mörkret är så otroligt fint vid den här årstiden, allt är så fiint. Funderar på att gå ut å gå en halvtimma nu. Men jag kommer på mej själv med att det bara är vackert innifrån, när man går ut så fryser man arslet av sej, det är inte lika mysigt. En annan som är mysig är Sid, funderar på att ge honom lite kärlek nu innan jag gör nåt annat! fattar inte hur man kan älska en orm så otroligt mycket!


Kommentarer
Av: Mamma

Jo jag fattar att du älskar honom...han e så goo.
Som du nästan.
Älskar dig massor!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-16 @ 20:12:16

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0