sleepless in skellefte

jag kan inte sooova! det är synd om mej! sitter och kollar på nattliv, det börjar bli ganska drygt vill jag säja..
kvällen då?
Jo jag hade bestämt att jag skulle vara med David för en gångs skull.. var väl kanske en månad sen sist, måste nästan erkänna att jag har längtat lite efter han... men bara lite lite lite, haha!
Hur som hellst så drog han med sej Jonas.. (som det var ännumer längesen jag träffade, plus att han är min största hjälte!(: )
Dom stannade inte så värst länge. Men det är ju faktist inte tiden som räknas, det är ju sällskapet! =)
vi såg då iallafall terror på elm street, för typ tusende gången i mitt liv. haha!
Ju mer man ser den filmen, desto mer overklig blir den.. men den är ju från typ 80-talet nån gång så det är inte så konstigt.

Imorgon ska jag försöka få tag på nån som vill shoppa lite med mej. Det ska bli julklappar åt folk å en tröja åt mej hade jag tänkt. Hoppas bara att nån vill offra sej till mej i några timmar =)

Nu ska jag spela lite, för att trötta ut mina ögon.. wish me luck!

godnatt folks!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0