utvik

sitter och kollar på insider just nu.. handlar om tjejer som har tagit utvikningsbilder på sej själv och sen sprids dom runt på internet.. Det är så jävla synd om dom kan jag säja, men måste ändå erkänna att dom måste ju vara ganska dumma eftersom dom flesta vet att internet är en stor plat, och det är jävligt lätt att bilderna sprids. Endel måste jag faktist säja att jag förstår eftersom det kan vara att dom skickar sina bilder till sina pojkvänner och sen när det tar slut så skickar pojkvännerna ut bilderna på nätet.. (som i Paris Hiltons fall)

Jag förstår inte ens hur man kan göra det.. jag skulle då aldrig vika ut mej, inte bara för att jag vet att det kan spridas, utan för att sex irl är sex, lite camsex osv 'r bara fake!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0