vad i helvete?!

vad är d som är fel?! jag börjar bli så sjukt irritrerad på detta!
Det gå inte att somna på nätterna.. det är helt omöjligt! det har varit så 3 nätter i rad nu och jag fattar det inte!
Jag som hade tänkt stiga upp tidigt imorse å sen ta bussen till jörn.. men ja har nog tänkt å skita i det, det finns ju 'ndå inge å göra där..
Btw så förlorade vi i sudden igår mot brynäs.. men d var en jämn match måste jag säja! fyfan... vi igger typ tio mil ner på listan just nu! Det känns inte så värst kul. För även om jag vet hur det brukar vara , att dom spelar jättebra i början, men sen så orkar dom inte bry sej längre! Jag fattar inte vad det beror på, förrutom att dom inte vill tillråckligt mkt..
Hur som hellst så blir jag ledsen!

En annan sak jag lir ledsen på är att jag snart har slut pengar på min telefon och sen att vissa av mina kompiasr vill utnyttja mej och min mobil, för att jag ska skicka ett sms till min kompis pojkväns mamma. Inte för att jag inte vill, hade jag haft pengar då, så hade jag ju antagligen gjort det, men det värst var, att det inte passade å snacka mer när jag sa att jag hade slut pengar !( wow Lina! känn dej utnyttjad till döds! -jo, tack!)

Jag har inte shoppat nå julkappar än! det känns som om d aldrig kommer att bli av.. på ett sätt är det som skönt eftersom att om jag inte köper nåt, så jag har pengar kvar :D men jag måste ju ändå ge nån nånting =)

Kommentarer
Av: Kim

svar: BINGO! rätt svarat :) det var cameron diaz! har du haft en bra dag?

2007-11-02 @ 18:06:54
URL: http://girlylicious.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0