arierna

Visste ni att arierna egernligen är från iran från grund och botten?
Har historia nu och vi skulle göra nåt arbete om nåt å jag valde arierna. Först när jag sökte om det så kom det bara fran om irans historia, sen kom vi fram till arierna var, från grund och botten, var arier.
hur kan det bli så?

det är som nynazisterna, deras förbebild är gustav vasa (om jag inte minns fel?)
men ändå så flyttade han till turkiet. hur kan det vara så då?
Hur som hellst så orkar jag inte göra uppgiften just nu, det var det som jag egentligen ville komma fram till. =)

men nu när jag likaså håller på så kan jag lägga in nåra fina bilder som jag tog när jag var bored =)

Kommentarer
Av: Lisan

Lisa är sötis på bilden, eller hur..

2007-10-04 @ 17:58:26
URL: http://lajjsaaa.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0