dagen so far

spanska... yeey.. hörövningar... d e ganska drygt..

otursdag?? jo d känns så.
  • kan ju lova att jag var goode trött imorse, somnade jättetidigt igår, typ kring tie, sen ringde min gulliga mamma och väckte mej typ halv elva, bara för å säja god natt. åh.. sen kunde jag inte sova, tror jag somnade kring två..

  • skulle mata sid imorse, har just börjat ge honom 2 råttor åt gången så han inte är så hungrig jämt och så han blir lite fet.. när han skulle ta den första råttan så tog det typ 3 min innan han fattade att han skulle äta den. när han skulle äta den andra blev han förbannad å högg i den och sen stack han därifårn. jag lät den ligga ett tag och då åt han den tillslut så han e lite småtjock nu. d e gullit =)

  • jag har ont i ryggen!

  • jag missar hockeyn ikväll

men som tur är så ska jag ha myskväll med flickorna. spela tvspel, se film och ha ansiktsmask. kommer att bli mys.
åsså ska jag sjklart spela ikväll.. röd vägg yeeey :D


Kommentarer
Av: Mamma

Förlåt hjärtat...

2007-10-09 @ 00:48:11

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0