FotbollsHulliganer? näe jag är bara hockeynörd

har varit å¨repat idag :D det gick bra :D och vi har fått en ny trummis :D nu går som allt på rälls... förutom att vi repar på torsdagar.. och det är match varje torsdag... det är gode synd eftersom jag så gärna vill fara på båda..

spelade mot ssk.. det blev 1-1.. igen.. fan! skärpning grabbar.. såhär ska det inte gå!
Ssk gjorde första målet efter 14:58 i den första perioden
Sen gjorde Ander Söderberg Mål i tredje perioden (01:54) assist av Lee Goren målet gjort i PP
så vart bara ett extra poäng och s AIK ligger nu på sjunde plats med 19 p.. inte bra... låt det nu bli 3 pinnar på måndag mot lule!!

Sitter och kollar på Insider nu, om fotbollshulliganer.. då har jag bara två frågor:
1. Hur kan man gilla fotboll så mkt?
2.Om man nu gillar fotboll så mkt, varför ska man då mörda motståndarna?
jag menar ska man dit för att slåss eller kolla på fotboll?

Nej, tacka vet jag hockey! <3


Kommentarer
Av: Anonym

Jag tror du skulle va söt i hockeyrustning:)

2007-10-26 @ 09:41:15

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0