GooodMooorning Sweden

GOdmorgon... nu är jag veken, sitter och dricker kaffe och lyssnar på lite astakask, jag är faktist helt klar nu, förrutom tt jag inte har druckit upp mitt kaffe helt än :P
Jag känner mej faktist ganska pgg idag, men har desvärre prov, så jag kanske vlir tvärtrött eller nåt.. jag har nästan inte plugga nåt, det är ju så otroligt mycket,  och vi ska bara bli testade på en eller två epoker, så d är ju bara särt det här.. men tur då att det är muntligt och att vi ska vara grupper, då kanske man inte måste snacka lika mycket..

Tänk om det någon gång kunde hända nåt annat i mitt liv, kom på att jag faktist har ett ganska tråkigt liv. om nån bara kunde vinna pengar oh bjuda mej, eller nåt annat coolt.. hursom hellst så ska jag försöka börja leva lite annars, så jag får lite omväxling, och jag ska spendera så lite pengar som möjligt ..

ska väl börja gå på skolan nu snart.. reeep ikväll !
ha d bra så länge!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0