Grannfejder hit och dit

Sitter och kollar på grannfejden nu, det är egentligen ganska sjukt att man kan komma på så många olika anledningar att bråka, det är som om man alltid måste bråka med någon bara för att man inte har nåt att göra. Hur fan orkar man gå omkring å störa sej på småsaker?! Det känns som om dom sitter i varsitt fönster och kollar på vad den andra gör för fel hela tiden. ojojoj.
I det här programmet så har dom ju bara anmält varandra i 1,5 år och inte sagt ett ord till varandra på den tiden. Så svårt kan det ju inte vara att gå fram till varandra å komma på en gemensam lösning... eller dom kanske bara gör det för att få vara med i tv? wierd! nä, jag blir som bara halvless, men samtidigt väldigt road av dagens tv!


 
image53


det omtalade Provet då?
Jo nu är det såhär gott folk!'
Jag hatar verkligen företgasekonomi mer än allt annat vill jag lova!! Det gick bajs bajs bajs..
då vet ni..

ååh... jag vill klä upp mej och vara jättefin (vad har hänt med dej lina?) typ klänning(?) och hela köret, men innan jag kan det så måste jag hämta mitt röda fina läppsift! nåå jag saknar det.. jag vet att det är sjukt, men det är så ortoligt vackert med rött läppstift!
image54

laav!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0