heart shaped glasses - marylin manson (rigth now)

Du är våt... och jag är ung och kåt - Ebba den är sköööööön

jönssonligan smider planer.. men det känns inte som att det kanske inte fixar sej.. but we can do it!
it is going to be a tjejkväll vi sent kommer att glömma with ansiktsmask, ps2, skräckisar å maby pizza fett najs haha!

allvarligt... jag MÅSTE färga mitt döda, tråkiga hår... lag är LESS åsså måste jag klippa mej, extremt mkt känns det som... och mamma... jag vet att du läser detta (hoppas iaf!) övertala pappa om en tattoo och jag lovar at jag tar ut infödingen ur örat!!


matchjävlen ikväll slutade 4-0 till fitta jävla dif helvete! jävla fjollfräskare, dom kan inte spela hockey, dom mutar bara dommarna med deras södremalmbösar.. hata!!!

Kommentarer
Av: Mamma

Har försökt att övertala din pappa men d e nog upp till dig!
Fjollfräskare heter dom inte....fjollträskare
Tokfia

2007-10-09 @ 00:57:18

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0