I början av denna dag

hej hopp allihopa.. ny dag nya krafter.
Var tvungen att vakna lite tidigare idag eftersom jag hade metnorträff med Klas. Ja, det var ju riktigt trevligt, men jag fick veta att jag hade IG på fek-provet, men att jag var jättenära på att få G... så då blir det omprov på fredag klockan halv tre.. undra hur jag ska hinna med pappa och åka hem med han, men han är så snäll så han han nog vänta på mej tror jag :D

träffade Jenny på lunchen, fick se pressenten som hon och Tobbe ska ge till pappa, en bild på jag, Simon och
Tobias, första gången vi träffades. den var söt, eller Tobbe va söt när han var liten. till skillnad från mej och simon. haha!
Nu har jag fått för mej att vi ska kolla på film, har nåt So ämne.. fett!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0