I love evereything rigth now!

Har just varit å repat... det gick så otroligt bra att jag är väldigt lycklig just nu =)
hade bara lite problem med att "min" gitarr höll på att falla sönder. Men jag ha bestämt att jag ska hem till jörn ikväll.. tar bussen som går 21:50 till boliden. Se blir det bilen hem. Gissa vad jag ska göra när ja kommer hem??
 jag ska spela gitarr!! Det finns inte mycket annat som jag älskar så mycket som gitarren! Det är så fasinerande(?hur d nu stavas) att det kan komma så vackra ljud från en gitarr! Musik är så otroligt underbart!

Men jag undrar bara hur jag skulle kunna vara hemma hela helgen, jag kommer säkert att få ett psykbryt, plus att jag ska vara utan Sid.. stackars lilla! Men jag ska snutta med han nu lite så vi inte längtar allt för mycket efter varandra.
image39


Lööööv You Bejbi!!

Fick just veta att det står 4-3 mellan fbk och saik (Anders söderberg gjorde målet!). komigen nu sAIK.. ta hem det nu ffs!

Sitter och småkollar på du är vad du äter.. jag tappar all matlust jag någonsin har heft när dom visar det programmet.. men kan ju verkligen inte sitta å äta medans man kollar på det. Undra om det är den effekten dom vill få av att visa programmet... man kan då iaf börja undra!


Sen så kan jag ju bara meddela att Dregen är snygg och jag ska bli hans fru!! Bam dissa ju mej, å då dissar jag tillbaka!
image43

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0