igår kväll..

förlåt, mina trogna bloggläsare (om jag har nåra) att jag inte skrivit på ett tag nu,  men ibland är jag laaat..
i går kväll vart en lyckad kväll.. Lisa, Emma, Hampe och Patrick var här och förfestade, eller vad man nu ska kalla det :P sen for vi ut på stan och skulle leta fest, lätt som en plätt.. not!
alla blev nyktra när vi kom in på stan (tilloch med lisa!) haha, sen for Emma och Patrick hem och vi andra fortastte gå på stan ett tag.
Träffade sen 2 killar som stog och kastade söder en väldigt fin mobil, jag skulle ta kort (med den) på dom för att dom ville se hur fulla dom var, men mobilen funkade knappt. fick då iaf en film på dom när dom vinglar och har sej, sen blev jag erbjuden 100 spänn om dom skulle få ta kort när jag visade brösten, eller 60 spänn om jag visade rumpan... haha så sjuk.

men jag hade mysigt!!

på dagen var jag hos farmor och fikade tårta eftersom farfar skulle ha fyllt år igår, sen hjälpte jag, pappa och tobbe farmor att städa lite i farfars rum. han var en samlare av dess like kan jag ju meddela! typ 350 lokomotiv och tågtillbehör, 500 glasögon, 30 000 diabilder från då pappa och dom var små, 2 munspel, 3000000 pärmar osv. måste säja att det var riktigt mysigt å hjälpa till å städa ur. jag lånde två filmer av farmor som jag och simon har lånat en gång förr, om spöken och ufon. vi var jättemörkrädda när vi hade sett dom. 
förhoppningsvis så ska jag då kunna sova sen när jag har sett dom (när nu det blir)

peace 

Kommentarer
Av: Mamma

Jag hoppas du var nykter iaf....annars blir d jörn varje helg!!!!!!!!!!!

2007-10-09 @ 00:45:11

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0