igår och idag

ja skrev inget igår... jag vet, sorrrry!
men det hände faktist inte så mkt igår. jag och mamma stack till stan och jag köpte mej faktit lite.. en jacka, en tröja och 5 par sockar. sen så vill jag ju bara meddela att jag vill ha en cool skinnjacka som kostar 600 spänn... köp en åt mej!!
när vi kom hem så låg vi bara å kollade tv, en sjuk film kan jag ju avslöja att den var-Hostel.. har nån sett den så förstår ni va jag snackar om!
förresten så förlorade vi mot fbk i torsdags.. med det var i SD.. så d gör inte så mkt =)

idag så vaknade jag av en väldigt konstig dröm.. jag älskar verkligen att drömma konstigt, det känns så fränt när man vaknar då =)
hursomhaver så for vi till stan.. igen, det var ju hockey ffs!
sAIK - MoDo.. vi vann med 2-0.. gode najs.. orkar inte skriva nåt matchreferat nu men jag ju säja att det var jävligt kul å se. Wernblom... ååh. klart att man saknar en gammal lagkapten! och att se han spela i ett annat lag känns ju lite strange.. mene mene..
Våra kära mål då?
jo dom gjordes, av Anders Söderberg (efter bara 1:08 in på första) heja antos!
det andra gjordes av Kimmo koskenkorva (efter 19:17 i första perioden)

Det kan jag säja, att dom fatist spelade ganska bra mot förra årets svenska mästare.. Hadelöv blev matchens lirare, och det förtjänade han, han höll ju nollan fast han fick många skott på sej!
I övrigt så vll jag hälsa MoDo´s lag att: Fyfan så jävla dåligt spelat av er!! Jävligt fula tacklingar... jävla Oscar Sten fick 5 min för att han försökte typ döda Larsson! bara för att man ligger under så behöver man inte spela som nå jävla PMS-monster!!
såhär ser tabellen ut just nu:
1. Hv71          25p
2. Timrå         23p
3. Frölunda   19p
4. SAIK         18p
5. DIF           17p
6.FBk            17p
7.LHC          15p
8. Mora IK    14p

9.MoDo        14p
10.SSK        11p

11. Lule       11p
12.Brynäs     9p

Bilder från matchen:
image44


Har lånat nåra filmer av Elina som jag nog ska kolla på nu =) he ska bli mkt spännande :D

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0