Jag är duktig!

Den här kvällen har gått så otoligt fort. Egentligen var det för att jag hade otoligt ont i huvudet. Jag hade världens vätskebrist när jag kom hem.. (jag måste börja dricka mer!) Min hjärna höll på att komma ut, känndes det som.. Så dirket när jag kom hem så gick jag och kissade (för dom som undrar), sen tog jag fyra alvedon, sen i säng. och jävlar vad jag sov. Kom hem kring 20 över fyra och gick och la mej kring halv fem, sen sov jag som en jävla stock.. fyfan vad jag sov.. jag tror att det blev ca 2h och 20 min.. och allt var så underbart när jag vaknade. huvudvärken hade släppt. Men jag kände en stor hunger! Det dåliga var att jag inte hade någon tinad mat framme.. men det fick bli kyckling iallafall... maten var klar kring halv åtta/åtta nångong innan den blev klar iallafall..

Efter det då? Jo då var jag så duktig att jag städade.. och inte lite heller. jag städade som en tok.  Dammtorkade och allt!  Nu känner jag mej oerhört duktig och ska belöna mej med en riktigt varm dusch, värmeansisktmask.. sen blir det sängen, har egentligen sovmorgon imorron till 10:45, men jag ska träffa Samuel på morgonen för han ska frmodligen komma :D det Känns oerhört bra eftersom det var så otroligt längesen.
image56
Fick tillbaka mitt engelska prov idag. hade 108 poäng.. dvs G.. så jävla besviken jag blev eftersom jag alltid har fått VG eller MVG.. men sen hade vi "privata samtal med Rita" och hon gav mej ett VG :D det kändes dock lite bättre!
Nu blir det "Fråga Olle"

Hörs!
image55

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0