jag är nog kanske sjuk..

Jag har nåt fel i min kropp.. jag löser jättemkt hår, det svartnar för mina ögon och jag får hjärtklappning.
snackade med mamma igår och hon gav mej några olika exempel på "sjukdomar" som jag kan ha.. bl.a stuma och nikotinförgiftning.. Sen fick jag höra av pappa att hon var orolig. Hon är så söt.. jag känner ju som inte av nåt hela tiden.. och det är inget jag går och tänker på. så mamma, var inte så orolig hela tiden, det är inte dödligt!

Nåt annat som känns så satans jävla underbart är att Peter "Foppa" Forsberg är uttagen till landslaget =) yeeey foppa till tre kronor.. jag är glad.. Det roliga med det var att han själv som ringde till Bengt-Åke Gustavsson och bad om att få spela i år.. det tycker jag är lite gulligt.. en annan som också ska spela i TreKronor är ju skellefteAIK:s egna Fredrik Lindgren. och föredetta sAIK spelaren Johan Åkerman (som förövrigt spelar i hv71 nu)

Imorgon var det tänkt att vi skulle fara till Lisas stuga å kolla på skräckfilm, men det blev ändrat till på lördag.. å då kan inte jag :(
men jag får ändå hoppas på att dom har roligt iallafall =D det är dom små sötingarna värda :D

Nu ska jah fortsätta kolla på matchen mella Modo-Frölunda... det står fortfarande 0-0

Kommentarer
Av: Mamma

Klart jag blir orolig. Du e ju den bästa tjejen som finns å jag vill ju att du ska må bra!!!!!!!

2007-11-16 @ 20:16:15

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0