jag vill inte vara me

En dag går solen ner, för att aldrig komma mer.
då ska jag stå där stolt och le, för jag aldrig blev en av er =)
den är så bra =)

min dag har vare ganska skojj faktist... förutom att Emma e sjuk =(.. nu har jag tjata så mkt att hon snart borde bli frisk =) haha
jag var med Nettan och Lisa å fikade idag på wayne´s.. vi hade riktigt roligt med flaskorna måste jag säja.. =) (oj vi har nog inget bordsskick) haha



har just spelat lite the sims... mamman i min familj är gammal nu... oj vad tiden går fort, det var ju bara nån dag sen jag började spela.. hahahaha!
Nu ska jag äta lite chicken och fullkornsris.. mm.. jag är världens bästa kock ;)


 (bara för att ja e kär :] )


Kommentarer
Av: Lisan

Jag är lätt more fresh än BAM!
Och du är söt =)

2007-10-02 @ 08:37:23
URL: http://lajjsaaa.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0