jorrrååå

  • nu e jag på skolan... som vanligt.. jag måste bara tillägga att det är väldrigt tråkigt.
    har geografi nu med Elin... som vanligt. har nästan just fått veta att vi har prov nästa vecka, det kan jag ju bara meddela dett det känns ganska grygt, men som tur är så får vi ha både bok och anteckningar.. å då brukar det ändå bli ganska lugnt..

    jag hade världens konstigaste dröm inatt, när jag vaknade var jag ju käär.. haha, å jag gillar. men kan man verkligen bli kär i en drömkille??.. eller jag vet ju att han finns eftersom jag har träffat han förr, men ändå.
    det som är sjuk är att jag inte minns vad jag drömde, bara att han var världen gulligaste och att jag var kär. =)

  • längar så oerhört mkt tills imorron.. då ska jag hållas mej ordentligt sysselsatt.. jag ska bla :
    hämta ut mina skor som gick sönder efter 6 dagars användning
  • köpa orm mat till min lila sötnos
  • städa igen (ser redan ut som hej x 2345)
 finskorna ;)älsklingen


Kommentarer
Av: Mamma

Vad e grygt???
Puss mitt hjärtegull

2007-10-02 @ 19:58:16

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0