Kära tomten

Har inte skrivit på länge... men vill bara medela att jag hade jättetrevligt med flickorna igår =) tack Lisa och Emma!

Hur som haver så har jag min kompletta önskelista i hjärnan.. vill nån veta?
jo kära tomten.. jag önskar mej:

1.En digitalkamera (modell:bättre än min nuvarande)
2. En tattoo skulle vara uppskattat!
3.Fundation (kanske lite mer smink?)
4. laptop väska (ett måste om min dator ska överleva 3 år på tbs!)
5. Voodooknivställ
6. skinnjackan som jag och mamma kollade på
7. nåra fina örhängen

det är allt jag önskar mej just nu.. ovanligt lite måste jag säja.. men om jag nu ska måsta fira jul med en massa julälskare så kan jag väl lika gärna önska mej lite =)

själv ska jag köpa en kopp till sid.. han älskar verkligen koppar.. så han ska få en som han kan ligga i =)

image63

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0