kommunism

har samhälls som fan, och det suger som fan, och jag är arg som fan, och emma hatar elin som fan, och allt är fan!
Som ja skrev tidgare så är det verkligen en otursdag idag. BAJS kallas det och det är äckligt!
ska jag berätta?
Vi har alltså samhälls med div-elin. vi ska ha ett grupparbete och skriva om ideologier. jag, Ains, Hamups och Emma valde kommunism. vi ska skriva om hur rörelsen uppstod, vilka dom viktigaste åsikterna är, hur dom vill att drömsamhället ser ut och hur dom arbetar för för att nå sina mål. 
 Hur svårt kan det vara egentligen? 
ja, egentligen ska det inte riktigt vara. men det värsta är Elin har bestämt att vi inte får använda vilka källor vi vill.
vi får inte använa wikepedia, susning eller nästan ingen annan källa heller. och dessutom ska dom vara godkända av henne.
hur känns det Lina? - jo sådär
Hur känns det Emma?- jävligt pissdåligt!

alltså, detta är fan, och om vi inte får bra betyg på den här uppgiften så kn jag ju lova att jag vill döda Elin. det kan jag lova att ni kan lita på..
sen ska jag bajsa på alla som säjer nåt dumt. ja juste!

haha jag ska nog egentligen inte ta ut nåt i förskott, men det känns som att det kan behövas just nu.

jaja tjejkväll ikväll och jag hoppas att vi har tevligt, men det borde det nog bli eftersom Lisa och Emma är så kul =)

baaaj! 

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0