matte

har matte just nu.... hej jag är mattematisk dyslektiker... bara så alla vet. det går ju jäääättebra det här... sitter bara på apberget å här , ska jobba stenhårt när jag kommer hem, eftersom jag har skivan så kmr d nog å gå mkt lättare.
nu vill jag ha en webcam.. så alla mina få läsare kan väl vara gulliga å gå in på sidan å kolla lite... jag vill verkligen ha en ;)
http://gratisgen.se/?ref=77773

snart slutar jag å då ska jag hem å "matta" och loa i the sims.. ;) ye... jag tror jag är beroende..,
btw så städade jag igår... så d e supah fint i min lägenhet nu ;) visst är jag duktig mamma? :D

Kommentarer
Av: simon

haha...lina du är för söt...och mattematiskdyslektiker...

2007-10-01 @ 18:19:18
Av: Mamma

Joo du e såå duktig!!!

2007-10-02 @ 19:56:57

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0