mina bekännelser.. wow.. läs om du vågar bara!

japp... nu har jag kommit på att jag ska skriv om ALLT  i min blogg  nu... om jag skulle ha ett one nigth stand med nån så ska jag skriva ner det! inte för att one nigth stands är min grej, men fan... alla behöver närhet och är man singel, och jag har kommit fram till att det är omöjligt för mej att ha ett förhållande.. helt fucking omöjligt!  och när jag nästan är kär, så vill inte pojken jag vill ha, ha mej.. bara för att jag har sagt tidigare att jag inte vill ha nåt förhållande.. tur att jag inte är kär nu då..
så jag har bestämt mej.. jag ska bli så kär att det inte finns! jag lovar. superkär, i nån. men jag har ändå inte tänkt gå runt å leta efter den rätta heller. nja... jag ska nog bara vänta å se... och tills dess ska jag ha one nigth stands ;)
säja vad ni vill om det, men allvarligt, dom flesta känner nog så nån gång då och då. Jag har ändå inte tänkt slampa runt.. nej nej...men om jag känner att jag vill så göra jag det, annars gör jag det inte.

sanna ord av mej... ni får tyck vad ni vill.. men det här är MINA känslor och MINA tankar!

min dag har varit mysigt, mys med mamma, hade sovmorgon i morse och började klockan 12:10, så vi hann ganska med ganska mycket. först for vi ut på ica maxi och hanlade mat åt mej, sen till akvarieceneter och köpte ormmat och mamma köpte bark till sina nya ormar, hon har alltså fått två stora av hennes kompis. flake och majsan heter dom men mamma vågar inte ens mata dom så jag måste komma hem lite då och då å mata dom.
men Sid är ändå min favorit och det kommer han alltid å vara =) sen stack vi på din sko så jag kunde få  tillbaka mina skor som jag lämnade inte pga trasighet. sen hem till mej å lämnade varorna sen statiol för en körv och sen på skolan.. tack för den fina dagen mamma =)

over and out!

Kommentarer
Av: Mamma

Tack själv mitt hjärta!!!
Men jag blir ju lite orolig över dig med tanke på ditt sexsnack!!
Klart man ska va kär när man gör d.....Vill ju inte att du ska va oförsiktig med dig själv.
Älskar dig å saknar dig så förbaskat.
Pusspusspusspusspusskramkramkramkramkram
Jag älskar också sid mest av alla ormar...han e så cool

2007-10-09 @ 00:54:35

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0