Nytt, Fräscht och Ofräscht

har just varit hos Mathilda och fixat lite musik... yeees... nu har vi en ny fräsch låt på g... den behöver bara lite lite finslipning... och sen.. taaadaa! sen har vi hela grejen tills på söndag då d e dags för inspelning .. yeey..

vi kom oxå på ett nytt bandnamn... Undrinkable.. yey... jag hittade det bara i en engelskordlista medans vi höll på å spåna lite.. sen så bara blev det så.. det mesta känns nytt och frässcht nu, och det känns bra!
nåt annat nytt är att jag just fått veta att våran "ledare" (vad man nu ska kalla det), Gustav är trummis i TBTB..
dessvärre så har jag stäckt mej.. det känns faktist inte så fräscht.. rumpan och mitt bakre lår liiiider..


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0