ojithc

Idag har min dag varit så otroligt onödig, iaf hittills :S jag är så otrolig less på busstiderna mellan jörn och skellefteå stad så ni fattar inte!var tvungen att stiga upp klockan åtta för att hinna med bussen som går klockan nie(!) KLOCKAN NIE! d känns så jävla onödigt när man börjar klockan tolv :S och jag som är så känslig för kyla på morgonen, så allt var ett helvete det var typ 6 minus imorse :( nu kommer vintern snart.. varför ka det inte vara sommar jämt, det enda som är bra på vinter är ju snowboard och hockey.. men det finns ju nåt som heter konst snö och konst is.. uuuäääh :(

men hursom hellst så jag jag berätta vad som hände igår (vilket inte var så mkt) först å främst så var jag på skolan till halv fem (underbart å ha så långa dagar.. eller så inte!) sen sprang jag nästan hem å kastade i mej lite käk. sen stack jag på rockskolan.. fettnajs.. det gick bra måste jag säja, vi slipade till den nya låten lite å allt känns nästan helt klart till på söndag. hursomhells så måste jag supa sönder mej själv på lördag, jag och Gustav skulle tävla om vem som var mest bakis på söndagen. haha jag måste ju säja att det känns lite jobbigt att vara i studion när man inte mår så bra... så vi får se hur det blir.. men jag känner verkligen inte för att dricka, så d får vänta tills nån annan helg :D
tillbaka till ämnet! klockan 20 i åtta var vi klara (mamma stog utanför och väntade eftersom jag skulle hem till jörn sen) sen körde hon faktist ovanligt fort hem för att vara mamma.. d va coolt haha!
när vi kom hem så får vi direkt till pappa etersom han fyllde gamling (40 bast!) haha!

när alla hade farit hem så satt pappa å kollade lite på internet på en bok som jag vill ha.. åå jag vill verkligen ha den "777 and other qabalistic writings of Alister Crowley" skriven av Alister Crowley.. ååh.. jag måste beställa den.. ni har väl hört låten "mr. crowley" med Ozzy? d är då iaf om Alister.. Alister är tydligen den ondaste människan som någonsin levt.. naaajhs :D
image23

Kommentarer
Av: Emma

Han är inte trist, den där alister.

2007-10-12 @ 12:05:30
Av: Mamma

Jag kör alltid fort!!!

2007-10-18 @ 13:06:07

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0