Prov... fyfanjävla!

Har just haft gympa lektion.. Det var typ halvkul bara.. Bingo.. man skulle typ spela badminton och typ göra armhävningar, rygglyft osv.. ganska drygt,.. jag fick då bingo iaf :D haha!

Gissa vad jag har nu?!
Jo mina kära vänner.... jag har proooov! japp, prov i företagsekonomi, praktist taget helt jävla oförberätt(?)
Vi har ju haft vikarie nu bara för att Klas skjuter lösa skott och skaffar sej en unge. Och förra veckan sa Rita såhär: "Dom här uppgifterna ska ni göra för tt lpuuga på provet som kommer nästa vecka, men eftersom inte Klas är här så behöver ni nog inte göra nåt prov" Herregud! nu ska vi ha det iaf.. så jävla cpskalladejävlaidiotjävel!!

jag är arg och ledsen och besviken och jag vet att jag inte kommer att klara det så det känns verkligen som om det bara är onödigt att ens sitta kvar här och utsätta mej för onödiga, plågande påfrestningar...
nu ska jag göra det... ni får höra sen hur det gick!

Kommentarer
Av: Lisan

Hur gick det? :O

2007-10-23 @ 16:16:13
URL: http://lajjsaaa.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0