SEX

jag sooov som en stck när jag kom hem! fifan vad skönt det var vill jag bara meddela...
har inte suttid vid datorn mkt idag kan jag ju säja...
och när jag väl satte mej här nyss så var Lovisa inne på msn, hon lyckades påminna mej om att vi har prov imorron också.. PROOV.. fan, d känns som om d e många prov just nu.. hade engelska prov idag.. fan, det gick ändå inte å jättebra, men ändå inte sämst. men jag har mej själv att skylla. Det enda jag tyckte va svårt var stavningen, men den kunde jag faktist ha tränat på, så jag ska inte klaga på nåt annat än mej själv om ens det.

Dagens ämne!
sex!
haha japp.. sex.. jag har funderat lite-
jag kom fram till att det inte förekommer så mycket sex som många tror, vi lever ju faktist på 2000 -talet, varför blir då endel generade när dom ser en liten del av ett bröst tillexempel. Jag kan erkänna att jag själv kan känna att jag inte vet vart jag ska ta vägen om någon tillexempel visar mej en penis (jag vet, jag är fin i mun).
men varför ska det vara så?
Varför finns det till exempel så lite strippklubbar i sverige?
Och vad är det för fel på porr biografer?!

Folk kan få fel intryck av mej nu vet jag, Nej jag är ingen sexgalning!
Från grund och botten är sex till för att se till att ett litet barn blir till, men det är också till för njutning. Vad är det som är så fult med att njuta? Sex ska  vara det finaste som finns, men då finns det dom som har gjort sex till nåt som man inte ska prata om, någonting fult.
image31
Jag kan bara ta mej som exempel, min mamma blev förtvivlad när hon fick veta att jag inte var oskuld, (nog för att jag had ljugit och sagt att jag var det, men man kan ju inte vara helt blåögd, till och med pappa fattade det ju!)
Hur länge ska man måste vänta innan man blir av med oskulden? Jag tycker självklart inte att man ska vara
för ung innan man gör det, det kan lätt leda en helt fel, men jag förstår inte att , om ens föräldrar bara vill ens bästa,  varför ska man då skydda sina barn från någonting så bra?

jag kan ju säja att jag till viss del förstå dom, eftersom det lätt händer olyckor, och då syftar jag inte bara på graviditet, utan också att folk kan börja knulla runt å få "slampstämpel", man kan också bli utsatt för våldtäkt.
Men om man har ett fast förhållande, varför ska folk då predika om att inte göra det?

En anna sak som jag tycker är så otroligt jävla fucked up är våldtäkt. Fyfan! hur kan man göra något så ont mot någon? Man måste ju ha ett totalt jävla fel i skallen när man gör något sånt. och det värsta av allt är att det har blivit en slags trend. Numer Om man kollar på nyheterna så är det ju våldtäkter överallt! så jävla sjukt. (och där förstår jag föräldrarna som vill att ens barn ska ta det försiktigt)
Och dom som gör det med typ 8åringar, hur fan kan man få för sej att våldta en åttaåring?! jag blir så jävla förtvivlad när jag hör eller läser om det. Man måste vara så otroligt sjuk i huvudet!
Bara här i skellefteå är det ju mycket, och skellefteå mina damer och herrar är en väldigt liten stad!
Jag kan ju säja att jag, som inte är ett dugg mörkrädd, är livrädd när jag går hem på kvällarna när det är mörkt ute, bara för att nån sjuk jävlel som inte kan få sej nåt måste tvinga fram det..!

Som avslut vill jag bara säja att det är verkligen inget fel på dom som vill vänta på att förlora sin oskuld! Jag beundrar dom verkligen dom som väntar, att dom kan säja nej (vilket ibland kan vara svårt, men jag förstår verkligen inte varför)... keep up the good work!

Sen vill jag bara säja, att sluta förknippa nakenhet med porr! Så är det verkligen inte! Nakenhet är naturligt, och ibland konst, och ja, ibland är det porr också!
image35
Magnus Betnér

Så snälla ni, sluta bli generade när folk visar lite hud (det är hud! inte nå annat, precis som en fingertopp)
jag lovar ialla fall att jag ska bli bättre!

Kommentarer
Av: Lisan

Du beundrar mig! :)
Riktigt bra skrivet vännen!

2007-10-17 @ 22:21:24
URL: http://lajjsaaa.blogg.se
Av: Mamma

Hej sötnos!!
Klart jag blev förtvivlad. Nog förstår jag att även mina barn "gör det" inte för det. Men fattade inte varför du inte sa som det va.
Är det sport att bli av med oskulden?? Tycker väl att det ska va nåt fint. En del verkar ju skynda sig att bli av med den för att "va någon"
Kära du...bekräftelse får man inte genom sex....bekräftelse är nåt man ska ge sig själv så får man det automatiskt av andra på ett sunt sätt!
Nu vet ju jag av erfarenhet att du gärna gör precis tvärt om vad jag säger å tycker men det är ditt liv å din kropp....älskar dig såååå mycket å vill att du ska vara rädd om dig!
Puss

2007-10-18 @ 12:56:38
Av: Jennie

Haha du har då roliga tankar kring sex lina ;)
Din blogg är enormt rolig att läsa :) me like it!
kram

2007-10-18 @ 15:36:09
URL: http://punkie07.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0