sextalk fortsättning!

min mamma blev lite upprörd när hon läste mitt inlägg om sex, jag tänke att ni som också har fått fel uppfattning om mitt sexliv så vill jag bara meddela att:

jag har inte haft sex på väldigt länge, det är inte något som jag verkligen verligen saknar men det kan ju vara bra att ha det lite då och då

jag knullar inte runt bara för att få bekräftelse, nej jag brukar faktist akta mej för att ha sex utanför ett förhållande.

det är väl som allt jag kan komma på... bara för att jag tycker att sex är bra betyder det inte att jag missbrukar det på något sätt. Och som sagt, ni som är virgins, fortsätt med det så länge ni känner för det, det finns allt för lite oskulder på våran jord, och ca 50% av alla som har gjort det ångrar den dom gjorde det med. så ska det verkligen inte heller vara!
nu hoppas jag att ni har fått en bättre uppfattning om mej, och annars så får ni gärna fråga istället för att bara tro på det ni får för er.

nu ska jag snart göra ett prov, önska mej lycka till !=)

Kommentarer
Av: Lisan

Du avgudar mig än ;)
Ja, lycka till på oss! :)

2007-10-18 @ 14:06:32
URL: http://lajjsaaa.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0