Skellefteå AIK - Lhc

Ja, då har man kommit hem från ännu en hemmamatch med favoritlaget skellefteå aik.. och eftersom det var hemma match så vart det självklart vinst!
Pontus Petterström spelar fortfarande inte efter smällen från förra  hemmamatchen, han lider av hjärnskakning stackarn.
Thomas Larsson är  tillbaka nu efter att ha varit utlånad till rögle. fett najs
matchen blev 4-1

första perioden     
16:52 1-0  av  Kent McDonell i PP(ass.Antos, Öbba)
skotten blev 8-13 (jävligt bra eftersom aik "vann" första perioden)
                andra perioden   
04:49 2-0 Anders Söderberg
15:19 3-0 Lee Goren (ass.Novak, Lindgren)
tredje perioden  
7:13 4-0 Johan Ramstedt
7:53 4-1 av Lhc



image26
skotten blev totalt 36-40.. det måste ju betyda att Saik är bättre på att pricka rätt, eller att Hadelöv är en bättre målvakt.  men hur som hells så var det stämmning i ladan, och jag har fortfarande "skellefte bil" i huvudet.. faaack.. d e nog Elins fel! =)

det var 5 683 åskådare ikväll.. jag är inte säker, men jag tror att det var rekord, fett najs =)

och nu när jag kollar hur resultatet blev så kom jag på att Elin gissade rätt.. eller jag tror det iaf..

Nu skrattar vi åt Linköping allihopa!! haha

Kommentarer
Av: Elin

"Jag satte mig på min cykel, jag skulle handla en biiiil.. " ;)

2007-10-15 @ 21:57:56
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0