Södertälje - SkellefteAIK osv.

Jag är så gudförbanat trött.. men när man lägger sej så kan man inte sova... vad äre som är fel.!? Hoppas att det är vädret..!
Kvällen i övrigt:
Kom hem från skolan, la mej å slöa på soffan.. och sen.. då, mina vänner ringde Jenny.. japp! haha d var längesen måste jag säja men.. hon kom bara en snabbis.. men d va ändå najs å ses eftersom det var ett tag sen..

Hahah! Elina hatar mej bara för att jag la upp en jättefin bild på henne på apberget.. Nog för att jag sa innan jag tog den, att jag skulle lägga upp den så hon skyller sej lite själv =) men hon är söt iaf. Ha bara en bild på henne, trots att hon är en av mina närmsta vänner.. Måst man så måst man! =)

säj inte att det inte är sexigt med snus!

Kvällens match då?
Jo... det blev ju poäng, men inte allför höga eftersom det blev 1-1

                                    Första perioden        
    17:20 1-0 Det börjar dååålit!!
noll utvisningar i första (bra!!)

    Andra perioden        
03:27 1-1 Mikael Renberg (ass. Kent McDonell) i BP (5 mot 3) inte illa gubbar!!


jag tänker inte skriva ner tredje perioden eftersom det inte blev nåt mål. Synd att det bara blev 1 pinne, men d är iaf poäng så d e coolt! Hadelöv blev matchens lirare.. grattis! Pontus Petterström är nu tillbaka efter sin hjärnskakning.. d är ju kul =) Nog för att det betyder att inte Thomas Larsson inte hänger med.. lite tråkigt eftersom båda är bra.. men jag måste nog säja att jag tycker att Thomas Larsson ska få spea mer eftersom han är jäligt bra för att vara så ung. Självklart är Petterstöm oxå bra.. men han är lite äldre.. Som jag och mamma kom överrens om - han är snabb, men hans hjärna hänger inte riktigt med (alltsåhan har lätt för att dribbla bort sej själv.. även om han är bra)
image30
sexigt! SEXIGT!
Tack Renberg för poängen!
eller ja, tack hela laget!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0