studion idag!

Har varit i studion idag sen kl. 9:00 imorse.. d känns surt för att vara en söndag.. men då vill jag bara säja att "2 låtar på en dag, det är bråttom.. det är så vi gör det här i stockholm" Petter och Mange Schmidt kan ta sej där solen inte skiner.. i skellefte spelar vi in 3 låtar på en dag, vi gör det med stil och vi får mycket tid över!

Vi började alltså klockan 9:00 imorse och blev klar typ 14:15, vi hade egentligen tid till typ 16 eller 17.. men sen fick vi veta att vi skulle få stanna hur länge vi ville typ.. så som sagt ta er i stjärten Petter och Mange Schmidt,
Undrinkable is the shit!!

jag är bara på så bra humör idag så jag e lite rolig... kanske e för att jag är så trött =)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0