Terror

 ännu en hockeymatch! =)=)=) Kvällens match blir sAIK-Lule.. tror att det kan bli riktit spännande även fast lule ligger långt ner. Det börjar gå dålit för sAIK igen.. varför är det alltid så?? nästan varje säsong i elitserien har börjat bra, men sen ger dom som bara upp.. Det är lite av en besvikelse faktist.. Hoppas dom spelar bra ikväll bara! Det ska då bli kul med deby hur som hellst!

Gårdagen var faktist riktgt mysig, först kom pappa och storbrorn min, vi skulle fara å handla lite mat å jag, man vill ju inte dö av svält heller! På lördagen så fick Emma mej att bli väldigt sugen på pizza, och med den övertalningsförmågan som jag har så bjöd pappa på pizza =) min padre är snel =)
När vi satt på 3kronor som kom typ alla pappas jobbarkompisar och började möblera om, för alla vill ju sjävklart sitta med oss =)..Sen ringde Jenny , hade glömt bort att jag hade lovat att offra en kväll med henne, så jag lovade att svänga förbi när mamma hade kommit hit.. Det blev en lång väntan på mamma, hon skulle ju till ume så hon var som småstressad när hon var väl framme, med ett buremål i handen. (hon är som småsöt min mamma!)

När kvinnan hade hängt klart här så skjutsade hon mej till Jenny, som förövrigt hade köpt ett nytt databord som var jättefint =) vi for ut och drog på stan, men fann inget att göra så det fick bli max och milkshake =).. jag hade slut peningar på mit kort så jag lånade av Jenny.. tur att hon är en snel kvinna =)
drog sen ham till mej för att kolla på skräckfilm hela natten..
vi såg terror.. jävla clownluder! vad jag hatar clowner! och självklart så var det en colwn med..

Jenny sov hos mej inatt. Hon hade ingen mp3 så hon ville inte gå sjävl i mörkret, vilket jag förstår.. för vägen mellan mej och henne är äcklig! (eller så kanske hon hade "glömt sin mp3" men egentligen så var hon rädd att det skulle komma en clown som skulle slå en spade genom hennes skallben =O

snart kommer Elina... jag ska bjuda henne på middag... sen blir d hockey =)
ha d gott!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0