tråkigt

jag har haft så otroligt jävla satans tråkigt ikväll.. ett tag funderade jag tilloch med på å fara till jörn å hänga med ormarna... men jag ångrade mej... oich tur var ju det, för just när mamma ringde så fik jag ett sms av Elina och nu är hon påväg hit!! aaah vad spännande.. jag gillar Elina :D

kollar på på simpsons nu i väntan på min kära sötnos.. haha, jag kan ju inte direkt säja att det finns mycket som är bättre.. nej nej.. och jag har just fått reda på att han matt som har gjort simpsons har döpt familjen efter sin familj.. hans mamma och pappa heter Marge och Homer och hans 2 systrar heter Maggie och Lisa.. det är ju väldigt fantasifullt :D
image24
och imorron ska jag supa supa supa! japp! fast jag kommer nog inte å få tag på nåt.. men ändå... jag ska ändå vara bakis på söndag när vi ska vara i studion. Jag och Gustav tävlar nämligen.. haha och jag har ingen aning om vad man får när man vinner.. men det lär ju märkas :D


Kommentarer
Av: Alexandra

Men inte Lina, ska du dricka :)
Vi kanske träffas någonstans, jag ha nämligen klassfest ;D

2007-10-13 @ 10:59:33
Av: Mamma

DRICK INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då får du börja pinas i Jörn på helgerna

2007-10-18 @ 13:03:21

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0