Upprörd!!

Ojojoj... jag har vare hemma hela dagen... sommnade inte förrän tidigt, tidigt imorse och vaknade inte av väckarklockan.. jag är så klantig.!  så jag har som sovit hela dagen, vilket inte är bra eftersom jag måste ju kunna sova i natt också... men det tror jag nog jag ska kunna :D
image27

När jag väl börjar tänka djupt så tänker jag väldigt djupt har jag kommit på.. Började tänka på Tobias idag, min söta lilla lillebror som jag sällan träffar. Det är lite svårt å förklara, men han vill att pappa och hans mamma, jenny ska bli ihop igen.. jag har som aldrig fattat varför, jag menar jag skulle inte palla att min mamma och pappa skulle bli ihop igen, visst det skulle vara kul, men man måste ju tänka efter lite. huvva..

men hur som hellst så börjar jag förstå han nu. Tobbes morsa och våran pappa har ju aldrig varit tillsammans när han funnits. (nog för att jag kan tycka att det är oansvrigt av pappa och jenny som bara skaffar barn sådär, men jag älskar tobbe över allt annat!)

Tobbe har aldrig sett sina föräldrar pussats och gosa med varandra som jag och simon har sett våra. jag vet inte varför, men helt plötsligt så får jag sånna skuldkänslor.
En annan sak är att han jämt är jobbig och slår en, men är det så jävla konstigt. Nu, först nu har jag förstått att killen vill ha uppmärksamhet!

Samma sak när nån av mina kusiner fyllde år. Tobbe säjer sällan ifrån, men då sa han att han inte ville fara. "Dom har ju aldrig uppvaktat mej när jag har fyllt år, varför ska då jag uppvakta dom?" Det skär verkligen i hjärtat när man hör något sån av en liten pojke. jag blev bara så ledsen och så jävla förbannad på släkten. det är ju rätt. dom kommer aldrig förbi och säjer grattis. dom har aldrig ens ringt och grattat han nån gång. Sånt gör mej verkligen upprörd. Han är ju en familjemedlem precis som jag, men varför i helvete kommer dom då å grattar mej om dom inte kommer när Tobbe fyller år? Är det konstigt att jag hatar födelsedagar och Jul? nej nu har jag äntligen förstått varför jag förknippar sån skit med bajs..

Om nu någon av mina kusiner eller något läser detta!
kom inte men julklappar eller födelsedagspressenter till mej om inte rättvisa är nånting för er för jag är så jävla less på att se Tobbe så ledsen nu!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0