bloggdag 2

jag måste vara väldigt konstig... jag vaknade kring 6 av blåskris, så jag gick givetvis på toa, det sjuka var att jag blev glad när jag tittade på klockan, eftersom klockan var sex så kunde jag gå och lägga mej igen och somna om... underbart.
just u funderar jag på att ta nåt å äta, men jag ska nog vänta ett tag till, börjag 10:45 idag med spanska, sen blire dessvärre dubbel i so med Elin..
 
jag är ganska less på tv shop nu. det är jämt.
samma sak med the voice på fema varje morgon. finns det nåt sämre? och det absolut värsta är att om man inte kollar på femman på the voice, så är det tv-shop.. på alla kanaler. varför inte vis repriser? ajja jag tycker då att det är sjuk mycket reklam och tv shop just nu. 

nej nu känner jag ett extremt sug efter snus.. Det finns verkligen inget godare än fruset snus.. det bänner så skönt under läppen.




hörs 


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0