gårdagen

nu har jag inte skrivit i min blogg på länge känns det som. Lanet var köng.. jag hade jätteroligt, och det är självklart tack vare Emma och Lisa :)
Det enda som sög var att vi somnade.. haha

igår så hände det trevliga saker. Först så skulle jag på akuten å fixa lite mediciner åt mitt öra, men väntetiden var så lång och jag skulle ju på hockeyn så jag sa att jag skulle komma tillbaka senare, sen skjutsade min mamma mej till din sko så ja kunde lämna tillbaka mina fina nya skor som pajade efter mindre än en vecka. så jag skulle komma in och få ett par nya på onsdag :)
sen stack vi på den där nya inredningsaffären på solbacken, och självklart hade dom en hylla enbart för mej... så jag fick mej en döskalle pall :) sen e SUPERFIN =)
sen for vi på max och åt sen så vart det hockey =)

Skellefteå aik - frölunda indians... gissa vem som vann??
jo självklart så vann s aik =) det blev 3-1
(1-0 av Erik Forssell)
(2-0 av Pontus Petterström i öppen kasse)

(2-1 av indianen Jonas Norqvist)
(3-1 av Lee Goren)
så jag är då rätt så nöjd med kvällens match! eller jag... jag är ganska lycklig, hoppas vi kommer på en bättre placering i år än förra säsongen.

image3             (gammal bild, men just den känslan finns kvar än)

Hursom hellst så for jag då på akuten sen, jag fick kanske vänta i sammanlagt 40 min så det var inte så värst farligt. (måste bara tillägga att läkaren var jättegryg, och att han var göteborgare gjorde ju inte saken bättre)
så nu,  gott folk, så knarkar jag "ery-max" för tillfället.

Kommentarer
Av: Elin

Jag hade tippat 3-1 före matchen! Jag är mästertipparN ;D

2007-09-30 @ 20:08:41
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0