yeay

hej allihopa!
nu har jag äntligen skaffat mej en egen blogg, HA! nu e jag också cool. Men nu löper jag en stor risk att bli bloggnörd..... och det känns underbart. haha
AFV på tv nu, men d e inte bra längre, d e booring :P


 jag och jenny ska fara å sola sen, som hon komme hem nån gång.. jag har tråkigt!
det är interoligt å vara sjuk, har vere hemma från skolan nu i 2 dagar och det känns! jag var ju tilloch med social med personalen på statiol igår när jag skulle köpa mjölk.. sjukt lina, sjukt!



 

 ååw.. saknar er söta klasskompisar =)

nu ringer jenny å nu blire solning =) hör av mej sen

peace


Kommentarer
Av: Elin

Jag är redan blogg-nörd :]

2007-09-26 @ 23:01:19
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0