Blogg.se suger!

Var oerhört seg imorse, låg vaken och babblade och vägrade somna inatt, oc tjuvkikade på tv lite också. Jag är så dum ibland eftersom jag kan vara hur trött som hellst och veta att jag ska upp tidigt, men vägrar släppa allt å bara somna. Jag vill hellst ha stenkoll om småsaker hela tiden.
Repet igår gick bra och vi satte i stort sätt hela låten, och på fredag blir det rep igen, sen hem till rövhålet.

Skipps spanska idag trodde vi började sent, men vi har redan börjat.. SYND LINA!
Lisa gillar särskrivning har jag märkt, och Kåggan verkar väldigt upprörd över det, HAHA!



Jag har faktist börjat lägga bilder, eller jag vill då det, men som vanligt suger blogg.se!! SÅ JÄVLA SVÅRT KAN DET VÄL  INTE VARA, DET SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0