Fan, det VAR bättre förr

Hej! Om ni undrar så önskar jag att jag var en gammal kärring nu, och att jag var en "aktiv" ungdom i slutet av 60-talet och därikring 70- och 80- talet. Den musiken som fanns då.. DET mina damer och herrar var musik! Visst finns det några få band idag som är okej eller bra, men inga kan ju mäta upp sej med Led Zeppelin, Sex Pistols, Black Sabbath, The Clash, Ebba Grön, Etc.. Ja, listan kan göras lång och det kanske förklarar krejen, att jag kan rabbla upp många gamla band som är bra, men när jag ska säja nåot nytt band så går det inte, eller ja. Det går, men jag kan ju inte säja att jag har något favoritband just nu.'
(P.s Jag kom på att jag har lite kul smak!)

Misstolka icke! Det är väl jättebra att saker utvecklas och jag är inte rädd för förändring, men lite värdighet kan man väl behålla?

Det är som dom säjer, man ska sluta då man är på topp, annars blir man väl som Madonna? När hon var yngre kanske hon var grymt sexig, men nu känns det lite äckligt att en gammal kärring springer runt i tajta kläder och juckar å har sej. Njaa, inget för mej direkt.


image130
Nej! Jag har inte tänkt lägga sååå mkt energi på bilden, den är  bara så ni fattar!


Tur att jag har vackra vänner att titta på istället för att lyssna på mesar som Timberland och Brittan (Som för övrigt är/var lite knarkigt KoOl)!
Ni förgyller!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0