Fis + Fyllesamtal

Helgen har bestått av gitarr, småflickor med änglahår som gillar ärtsoppa, en massa fyllesamtal och kärlek!
Jag har alltså spelat gitarr plus att jag har piffat upp den med klistermärken=) Sen har jag umgåtts med Peters småflikor, 3 och 7, mysbrudar, den minsta vill kramas hela tiden, gooos=D Sen hade jag en väldigt kärleksfull vän som ringde 15 gånger per natt hela helgen. Typ:
"Hej älskling, vad gör du?"
"Tja, nja inte så mkt, sj?"
"Jag är full!"
"Så kul"
"Jaoja! Lina, jag älskar dej!"
"Jaså? Njaa.."
"Joo!"
"Nej."
"Jo!"
"Nej"
"Njaa, okej, men alltså, jag tycker om dej jättemkt, och när jag är med dej så känns det som.. som sådär bra!"
"Men det är väl bra? Jag tycker om dej också"
"Hur mkt?"
"njaaa, bara väldigt lite"
Bebisröst: "Meeen, jag tycker ju om dej jätte mkt och du bara liite.. Jag älskar ju dej!"
"Haha, jamen lite mer då?"
"Hur mkt? På en skala?"
"5?"
"Okej.. älskar du mej?"
"nej det gör jag inte"
"Varför?"
"Men det kan jag ju inte"
"meen.. jaja. Men jag hoppas att du hoppas"
"hoppas på vad?"
"På att du också hoppas"
"Vad ska jag hoppas på?"
"Påå..Äh.. Men när jag kommer hem på fredag så vill jag hälsa på dej!"
"Ja, men det är väl bara å komma förbi?"
"Jaaa bra, men jag ringer dej sen! Jag älskar dej puss!"

Haha, ja, så lät dom flesta samtalen jag fick.Lite gulligt dock, men ändå lite jobbigt. Hursomhellst så har jag fått kärlek i både ord och kramar i helgen, nog för att jag tror att orden bara var en förvirrning av sprit, känslor och kåthet, men ändå.

Tråkig men händelserik helg hursomhellst!

Är det sant som det låter? Då lovar jag att världen har inte mkt att erbjuda åt mej och jag kommer att bli så vädigt hatisk!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0