Godmorgon Fredag!

Det är Fredag idag (Om ni undrar!) och jag och Lisa är redan vakna, trots att hon gnuggade mej till kanske 3? jag är alldeles öm idag. Vi ska på calles å käka lite, sen ska vi tjilla på skolan å göra arbete, känner riktigt att jag är i ett riktigt nåt så jag blir peppad!

Ikväll blir det rep!=) Jag tar förgivet att mina poeter till bandmates har skrivit en låt, för mej är det oundvikligt att dra in konstiga ord och en massa droger, liberal som jag är, så det skulle bara bli helfel!

Sen kommer världens sötaste bror och hämtar mej. Måste ju som sagt till kukjörn!


Thinnertrasan vandrar mellan husen, Thinnertrasan tänder alla ljusen,
Thinnertrasan tar mig Till ett annat land Där jag kan vara en höghus baby
Säga till tjejen att, mabye...
Så kan vi segla på molnen tillsammans Come on my darling Vi glömmer allt annat
image147

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0