Händelserik kväll

Jag hade oerhört trevligt igår må jag säga! Jag, Emma, Lisa, Patrick och Skrule drog till Skellefteå stads ghetto, a-torp.. iih, det började bra, redan på vägen dit så mötte vi någre smågangstrar som sa att polisen var där. Och mycket riktigt, då vi kom fram så var polisen där. Dom for och partyt fortsatte, synd att Emma och Partick lämnade oss så tidigt bara.
Bara efter ett tag så trålade bängen igen. Vi drog därifrån med några som erbjöd efterfest, men det blev max istället.. Med mitt livs kärlek dessutom. En riktig idealkille, vi skulle gifta oss! Träffade även några klasskompisar, dom var ovanligt glada och fulla, men det var trevligt!
På max kom även Orly, vi chillade med coola raggare, Johan F bland annat, det var längesen jag träffade honom, det var kul!

Kurragömma på statiol senare där vi träffade Mckie och Kåggan m.fl. Dom "Jååååbbade". väl hemma blev det å älska folköl, fråga inte varför, för det kändes inte som om det var nödvändigt!

Skrulf hade tydligen varit ond inatt, klätt av sej sina kläder (som vanligt) och saxat ihop Lisas ben, så Lisa vaknade på golvet!
Idag mår jag prima och jag är sugen på kebab,  höhö!
Skrulf fick en massa fina blider tagna, så dom lär ju läggas upp senare=)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0