Jahaa!

Har precis haft ena delaen av nationella prov i engelska. Det gick faktist ganska bra måste jag säga! Har ingen större lust att vara kvar på skolan, men jag måste eftersom ja har en till del kvar, och sen måste jag lämna in min dator till GunGun, han är så snäll,  jag ska få föra allt grejjs som jag vill ha kvar till ett av hans USB minne! Najs!

Mamma har fått säja huset, Grattis! Hoppas att hon är glad nu eftersom hon inte vill bo kvar där. Själv fick jag världens ångest attack när jag fick veta det. Jag tycker ju att det är kul att hon ska flytta eftersomjag hatar jörn. Men jag måste rensa. Och då ska i stort sätt allt bort, och eftersom jag har varit en samlare hela mitt liv så finns det en hel del, och dessa grejer, alla prylar är saker i mitt liv, men kdet löser sej!

Ha d!
image149
                        Emma                                      Lisa                                                      
Puss på er!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0