Jo!

Konstigt... Frisk från magsjukan, hade det typ bara i ett dygn. Efter så var det bara febern som härjade, och den var hög. Har fortfarande lite, men snart så är jag frisk så ni böhöver bara tycka lite synd om mej ett litet, litet tag till. Hade tänkt pilla på en bloggdesign, men jag har inte orkat, jag har inte ens orkat bry mej om att det är dåligt på tv, Jag har till och med sett Våra Bästa År. Men idag var det inte lika intressant så jag har suttit och sett gamla avsnitt av SATC.

Igår var det också lite roligt. Kunde inte riktigt släppa att vi såg toy story 2 och inte 1 då vi var i Lisas stuga så jag var tvungen att ladda ner och se ettan. Det var mysigt, men den var dock inte lika bra som förr.
Jag fruuuser! Jag saknar E+L!!!!!!

image134
Ni är så Bög!...Hjääärthaa!

Kommentarer
Av: Lisa

Saknar dig jättemycket och jag är så glad att du är friskers snart!

2008-04-09 @ 14:20:36
URL: http://lajjsaaa.blogg.se
Av: Emma

Piss vad jag saknar dig.

2008-04-09 @ 23:29:28

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0