Kan du vara så snäll?

Kollar på program där dom bygger bilar osv. Ganska intressant.
Idag är första dagen på nästan en vecka som jag har käkat fast föda.. wiiew, tacos. Blev ett halvt bröd, det gick ner, och det var godare än någonsin!
Tänkte ju åka hem idag, men det blev inte, för det första så missade jag bussen eftersom det går EN, tror jag, kl 9:05?! så tidigt orkade inte jag stiga upp! Åsså känner jag att det går i vågor fortfarande. Och sen så har jag ändå inget hemma, mamma var noga med att packa ner det mesta.

Så jag får ha det supertåkigt här ist, jag har planerat att bada (som jag också gjorde igår, i typ 4 min?) Jag ska också spela potarr och sen vet jag inte. Det enda jag vet är att jag kommer att vara helt själv. Simpan ska vara fyllechaffis åt nån efterbliven jörsare, pappa och Tobbe grar till gbt och mamma är i sävast. Så jag får sitta i pappas hus å tråka, å nu är jag sugen på Playstation också, ska fråga om jag får sno Tobbes!


Vi snoppas sen!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0