Kwällen!

Mammsen kom med bussen till stan idag, bara för att umgås med mej, tror jag? Vi hade det riktigt mysigt trots omständigheterna! Vi snackade lite om mej och min stora besvikelse till att vara en dotter över en fika, men hon var dock förstående och antydde att eftersom jag var ung så var det ju självklart att jag testade saker. Nu vet jag då att jag kan vara mer öppen och ärlig, innan kändes det dumt, nu känns det bara bra!

Efter fikad bled det skoshopping! Helt underbart! Ett par nya sommaskor att slita ner, underbart! Gick på stan och kollade på kläder osv. Sen kom Simon och hämtade oss, vi stack och handlade lite mat och sen tog jag denna sommars grilloskuld, wiiie!

Nu är jag äntlgen hemma och ska snart sova antar jag, blev mkt gjort idag, skönt!

Och som vi alla vet så SUGER blogg.se - hade tänkte lägga upp bilder, men ni får vara utan!


Kommentarer
Av: Kåggel

Was? Testa saker? Har missat nåt känner jag.

2008-04-22 @ 08:33:56
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0