Nej

Ganska chill skoldag idag! Satt mest i grupprummet och skrev om trafficking, hur man ska typ få bort det osv. Egentligen så vet jag att det aldrig kommer att gå, för det finns alltid sjuka människor. Det är som att få bort pedofiler.. Eller Pokémon!
Efter skolan så gick jag och Lisa på Dallas å käkade, bara för att hjälpa henne att döda tid. Det var mysigt. Hon har förresten en dildo i dataväskan.. Om nån undrar!
Mer då? Joo. Stefan undrade om vi skulle se film. Jag lände bara nej, jag vill inte umgås med en kille som gör allt för att få komma in i trosorna på mej. Då kan han hellre fara hem å runka till en världelös porrfilm, eller hitta nån i sin egen ålder. Nej, idag är jag inte ett dugg kåt. Det är jag aldrig, eller väldigt sällan då..
Jag vill ändå inte vara själv, jag vill umgås med någon som inte heller är kåt, nån som vill se konstiga filmer oc skratta, nån att prata med eller bara titta på varandra och hålla käften. Men vi får väl se, kvällen är ju lång och jag har ändå mkt plugg i veckan.

I helgen bilr det Jörn, sticker imorronbitti/på dagen, sen ska jag låsa in mig på mitt rum och stirra på dom konstiga mönsterna i mitt tak tror jag. Det är inte deprimerande, det är så jävla skönt!"

Kommentarer
Av: Kåggel

Äcklig :/ (inte du)

2008-04-05 @ 01:08:38
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0